مصاحبه آرشیو خبر ها
زمانی که یوونتوس 3 مربی را تغییر می دهد، نباید عجول باشید

زمانی که یوونتوس 3 مربی را تغییر می دهد، نباید عجول باشید

هافبک دوست داشتنی یوونتوسی ها که در میان اسطوره های مجموعه بیانکونری جای گرفت و تیفوسی های یووه او را نمونه ای از تاریخ باشگاه می دانند در گفت و گویی حاضر شد و در بخشی از آن به یووه، شرایط این تیم پرداخت.

 

کلودیو مارکیزیو معتقد است انتظارات مکس الگری از یووه متفاوت بود و او انتظار یوونتوس دیگری داشت اما با این یووه روبرو شد.

 

تیم ملی ایتالیا

 

ما باید تا ماه مارس صبر کنیم، بازی های پلی اف تغییر کرده اند، باید ببینیم چطور پیش می رود، اما برخی غیبت ها بعد از قهرمانی در یورو دیده شد. ما در بخشی هایی ضعیف عمل کردیم مثلا در پنالتی ها، زمانی که قهرمان اروپا هستی باید زودتر پرونده صعود را می بستی. امیدوارم در پلی اف بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

شهر تورینو

 

تپه به شما امکان می دهد از بالا به شهر نگاه کنید. تورینو، شهری برای زندگی.

 

تلویزیون

 

من تفاوت ها و پیچیدگی ها را درک می کنم. ترجیح می دهم مقاله بنویسم و نظر زیادی ندهم تا با اسودگی و ارامش بیشتری نظرم را بگویم. درست مانند زمانی که بازی می کنید، باید در پایان بازی با خونسردی در خصوص دیدار تحلیل داشته باشید.

 

یووه

 

یووه در لحظاتی به سر می برد که باید دوباره هویت خود را بیابد. این کاملا طبیعی ست؛ ما به این روند عادت کرده بودیم و برای ما کاملا طبیعی بود اما تیم های دیگر رشد کرده اند، بزرگ شدند و پیشرفتی داشتند و حالا نتیجه می گیرند. چرخه و زمانی نیاز است. کونته در رختکن به بازیکنانی که سن بیشتری داشتند گفت شما می خواهید همانند دو سال گذشته به بازی خود ادامه دهید یا می خواهید یک بازیکن تاثیرگذار و مهم باشید. می دانید در حال حاضر کیفیت کمتری در یووه دیده میشود اما این مسئله نیز طبیعی ست، در این تیم جوانانی هستند که باید رشد کنند، به طور مثال کیه زا بسیار قوی ست اما هنوز جوان است و نیاز به زمان دارد. یووه برای برگشت به هویت خود زمان نیاز دارد.

 

دربی

 

من در خانواده ای یوونتوسی بزرگ شدم که داستان تورینو را برای من تعریف کردند. در دهه نود دربی برگزار شد و من در ان زمان بزرگ شده بودم، آن بازی یک رقابت بزرگ و سنتی بود. به خوبی یادم هست دو روز پیش از نخستین دربی در سری آ در یک شام خیریه بودیم اما من سریع می خواستم به خانه برگردم؛ کونته به من گفت نه ببین هنوز خیلی زوده اما من در حال و هوای دربی بودم، این خاطره خیلی مهم و خاصی ست برایم.

 

رونالدو

 

افتخار بزرگی برای هواداران یووه که او را در یووه داشتند. صرف نظر از هر نتیجه ای که به دست امد و همه نتایجی که همگی به آن امیدوار بودند، اما او همیشه گل های زیادی به ثمر رساند و برای این خریداری شد. یک بازیکن تیمی را قهرمان نمی کند، متاسفم که با او بازی نکردم، با هم تیمی های سابقم صحبت کردم و همیشه از ذهنیت و تلاش او می گفتند و او را تحسین می کردند، ذهنیتی که به همه تیم منتقل می کرد. رونالدو هرگز نمی تواند مشکلی باشد اما تیم اطراف او که در کنارش بازی می کردند به درستی ساخته نشده بود.

 

مکس الگری

 

الگری به خوبی می داند که ساختن تیم، زمان زیادی می برد، اگر تیم اماده تر بود او موفق میشد برنامه های خود را پیش ببرد. اگر به طور انفرادی در نظر بگیریم اکثر بازیکنان ملی پوش هستند، پس بازیکنان بی کیفیتی نیستند اما به بازی سازی نیاز هست، زمانی که شما سه مربی را عوض کرده اید و برخی از مهره ها جا به جا شدند و تغییرات صورت گرفته و حالا جوانان در ترکیب هستند. اما باید بدانند که این جوانان باید خیلی سریع در یووه بزرگ شوند، چون فرصت زیادی وجود ندارد و بزرگان باید خیلی زود در رشد جوانان منطقی و سریع عمل کنند.

 

اسکودتو

 

میلان، ناپولی و اینتر شانس خوبی دارند، امتیاز این تیم ها زیاد است. در این لحظه و شرایط شانس یووه یک به صفرهست اما در گام بعدی یووه با بازی و هویت خود می تواند پیش رود. رسیدن به سه پله نخست دشوار است. در سال های اخیر میلان همیشه در حال پیشرفت و رشد بوده، اینتر نسبت به سال گذشته عملکرد اش کمتر قابل لمس است. ناپولی هم خوب است اما از نظر اماری و برگشت به گذشته بخواهم بگویم همیشه شرایط و محیط کمک نخواهند کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: